På Placera och Avanza använder vi cookies för att säkerställa funktionalitet, personalisera innehåll och annonser och för att analysera hur sajten används. Genom att godkänna accepterar du att cookies används. Läs mer och hantera inställningar

FutureCapital

Profilbeskrivning

Finns ingen profilbeskrivning
Senaste inlägg
Rubrik Forum Publicerat
Låter väldigt rimligt! Brighter AB 21-03-22 21:34
Verkar en blodröd stängning idag... Arcane Crypto 21-03-22 15:30
Donnan är kanske inte slipad som den typiska investeraren... Arcane Crypto 21-03-20 17:32
Donnan, sluta knarka och gå till skolan. Arcane Crypto 21-03-20 08:56
Donnan, du är för härlig... Arcane Crypto 21-03-19 17:41
Danon, du borde sälja telefonabonnemang. Arcane Crypto 21-03-19 07:23
Helt naturliga rörelser. Arcane Crypto 21-03-18 19:44
Tackar ödmjukast för din konkreta synvinkel Cybermoney. Arcane Crypto 21-03-17 19:53
Det vet nog du bättre... Arcane Crypto 21-03-17 17:45
Kom igen nu... Arcane Crypto 21-03-17 17:10
Okej, hur mycket brakar det ner till stängning idag då? Arcane Crypto 21-03-17 15:34
Okej, hur mycket brakar det ner till stängning idag då? Arcane Crypto 21-03-17 15:34
Härligt, då är det bara gå al inn då... Abliva 21-03-17 13:25
Skrattar bäst, skrattar sist Arcane Crypto 21-03-16 18:57
« 4/40 »
Brighter AB / Hur ligger det till / Låter väldigt rimligt!
2021-03-22 21:34
Jag håller med dig, vid minsta antydan om att försäljningsdrevet kickar igång bör BV motsvara runt 3kr/aktien. Om processen äntligen visar sig avspegla samtliga Brighterägares dröm, alltså nöjda kunder samt ökad efterfrågan så blir kurs-resan brutal. Kan vi komma att nå den berömda guldpengen redan 2021 om nya ledningen spelar ut korten rätt denna gång??
Arcane Crypto / Verkar en blodröd stängning idag... / Verkar en blodröd stängning idag...
2021-03-22 15:30
Vad tror ni andra? När kommer den negativa trenden att vända? Kommer den att vända?
Arcane Crypto / Låg nivå / Donnan är kanske inte slipad som den typiska investeraren...
2021-03-20 17:32
Men det är samtidigt kul och höra att även individer som lyfter bidrag för kapacitets nedsättning förvaltar pengarna fritt, under viss stöttning av vårdnadspersonal. Lite som att diskutera politik och ekonomi med någon elev från förskolan, som har blivit misshandlad sedan födseln av sina obegåvade föräldrar, med girighet som religion och barnet har ett enda syfte: göra familjen rik....
Arcane Crypto / Låg nivå / Donnan, sluta knarka och gå till skolan.
2021-03-20 08:56
Du är desperat och har i gen koll på någonting, din reproduktiva text upplevs skapad av en stackars apa någon tvingat skriva med tangentbord på en cirkus. Du talar om folks föräldrar och blandar in annat som du liksom fastnat på men saknar relevans. Dags för dig att ändra din retorik? Eller vill du forsätta utstråla pondus av en gråtande bäbis i panik, i behov av både blöjbyte och kärlek. Läs gärna igenom dina egna reproduktiva smutsiga inlägg igen, låter det som en maktlös pajas?
Arcane Crypto / Donnan, du är för härlig... / Donnan, du är för härlig...
2021-03-19 17:41
Du verkar helt slut, förstår du inte att AC är ett aktiebolag vars värdepapper handlas i en bank. Du ylar om dina bitcoins och förädlar ditt bankhat, vad är det som gör att du inte förstår att AC är en form av bank, där VD:n just fått sin första blyga bonus på 27 mil. Dessa pengar kommer från folket som investerat i bolaget, trots att bolaget inte gjort en krona än.Du skjuter dig själv i foten när du blandar ihop begreppen. Svårt att förstå syftet med dina sjukt oslipade inlägg. Var lite glad istället, du har ju påsklov snart...
Redigerades 2021-03-19
Arcane Crypto / Danon, du borde sälja telefonabonnemang. / Danon, du borde sälja telefonabonnemang.
2021-03-19 07:23
På typ pressbyrån, du låter som en aggressiv säljare utan varken utbildning, glimten i ögat eller framtänder. Sluta snacka osamanhängande ghetto-smörja, eller börja sälja Situation Stockholm på plattan. Men ta inte åt dig, gör som du brukar: Vråla på stöd från dina anhängare och fortsätt din utvecklingsresa stillasittande. Tänk inte på det nu vännen, fortsätt du och skrik på alla banker och folk med andra åsikter och bekräfta med genom att lika alla som tycker som du. Men du är ALLTID ensam när din hejarklack sover och mörkret faller, glöm ALDRIG det...
Arcane Crypto / Helt naturliga rörelser. / Helt naturliga rörelser.
2021-03-18 19:44
Är det helt rimligt när en i styrelsen köper aktier för en miljon, då går bolaget upp: 343527000:- Fantastiskt, särskilt för bolagsägarna.
Redigerades 2021-03-18
Arcane Crypto / För tidigt för Arcane. / Tackar ödmjukast för din konkreta synvinkel Cybermoney.
2021-03-17 19:53
Det var den typen av överblick som jag önskade, vilken jag tar med mig i mina beräkningar för AC framöver.
Må väl
Arcane Crypto / Futurenoob / Det vet nog du bättre...
2021-03-17 17:45
Eftersom du nämner bank i varannan mening. Dög du kanske inte åt din drömbank och vill hämnas? Jag delar dock inte i dina tankebanor Danon min vän. Att ha råd är en sak, men att anse det ok att gå minus under ett år utan att förändra någonting förknippar jag med ren idioti. Tuff är ett ord för barn, men om det är makt du menar så finns det bara en källa för att uppnå det. Kunskap kallas det, där verkar du ha en lång väg att gå, med eller utan din "vitvara" i ansiktet, vad det nu är för någonting.
Lycka till, och tänk inte på hur vitvaran smakar ikväll.
Arcane Crypto / Kom igen nu... / Kom igen nu...
2021-03-17 17:10
Har ni några konkreta gissningar hur mycket minus det blir i era portföljer idag?
Själv förvarar jag mina värdepapper digitalt, blir lite lättare att leva då.
God kväll och må bäst!
Arcane Crypto / Okej, hur mycket brakar det ner till stängning idag då? / Okej, hur mycket brakar det ner till stängning idag då?
2021-03-17 15:34
Några förslag? -10%?
Det här är det galnaste forumet på börsen, som ett gäng livrädda fegisar som försvarar någonting de inte kan förklara. Sedan det enorma behovet av att ständigt bekräfta varandra och skratta. Låter lite som ett härligt gäng nervösa Cirkus-apor. Lycka till nu, jag vet att rädslan biter hårt för dem som inte begriper helheten av vad de gör.
Redigerades 2021-03-17
Arcane Crypto / Okej, hur mycket brakar det ner till stängning idag då? / Okej, hur mycket brakar det ner till stängning idag då?
Några förslag? -10%?
Det här är det galnaste forumet på börsen, som ett gäng livrädda fegisar som försvarar någonting de inte kan förklara. Sedan det enorma behovet av att ständigt bekräfta varandra och skratta. Låter lite som ett härligt gäng nervösa Cirkus-apor. Lycka till nu, jag vet att rädslan biter hårt för dem som inte begriper vad dem gör.
Några förslag? -10%?
Det här är det galnaste forumet på börsen, som ett gäng livrädda fegisar som försvarar någonting de inte kan förklara. Sedan det enorma behovet av att ständigt bekräfta varandra och skratta. Låter lite som ett härligt gäng nervösa Cirkus-apor. Lycka till nu, jag vet att rädslan biter hårt för dem som inte begriper vad dem gör.
Abliva / Härligt, då är det bara gå al inn då... / Härligt, då är det bara gå al inn då...
2021-03-17 13:25
Du verkar ha stenkoll på läget.
Arcane Crypto / Skrattar bäst, skrattar sist / Skrattar bäst, skrattar sist
2021-03-16 18:57
Du är en komiker utan medskrattande publik, en osäker clown. Du förstår nog inte hur djupt du kommer sjunka, inte lätt att ta någon som backar med allt högre procent om dagen seriöst. Speciellt inte formulerad genom obildad talskrift samt från ditt eviga vi och ni svammel. Tala för dig själv, annars avspeglas din osäkerhet, och sluta diktera dina egna skrattticks.
Godkväll, och lycka till med kapitalet...
Redigerades 2021-03-16

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -