Liand

Profilbeskrivning

Finns ingen profilbeskrivning
Senaste inlägg
Rubrik Forum Publicerat
@Tåis Brighter AB 20-03-31 14:01
Vet inte om läget in US gått en del förbi, men Anoto Group 20-03-31 11:10
it"s alive! Brighter AB 20-03-30 17:38
@ Rosa :) Brighter AB 20-03-17 10:09
Senaste på Twitter: Trullis Brighter AB 20-03-17 10:02
@Alex Crizz, Raketenn, AiGato OmniCar Holding 20-03-17 09:54
Varför Anoto Group 20-02-26 20:21
Har denna varit uppe? Brighter AB 20-02-21 08:50
Tusan också... Brighter AB 20-02-12 14:55
Funderingar så här i dystra februari? Brighter AB 20-02-12 13:16
@Löwis Anoto Group 20-01-17 19:47
Saker på gång!? Brighter AB 20-01-14 20:33
Jobbar och jobbar på avtal... vet inte det?! Brighter AB 20-01-03 13:21
Idag tecknar jag fullt! Brighter AB 19-12-23 09:15
Actisten Brighter AB 19-11-11 10:08
1/38 »
Brighter AB / UAE / @Tåis
2020-03-31 14:01 IP: h8EZPmEXj
Verkar även ny för Brightergänget som drar den en vända på¨Twitter!

Brighter Innovation‏ @BrighterInnov · 2 timför 2 timmar sedan

We are very happy to see that Actiste is being mentioned in this highly relevant article in @pharmaboardroom about the future of diabetes in UAE and the GCC countries. Dr Emran Khan is an endocrinologist expert at @KCH_UAE
https://bit.ly/3dBOCWd

Redigerades 2020-03-31
Anoto Group / Raketen / Vet inte om läget in US gått en del förbi, men
2020-03-31 11:10 IP: h8EZPmEXj
tror inte KAIT står högst upp på listan när det gäller det Amerikanska skolväsendet..
Just nu handlar det nog mest om total lockdown och gratis luncher till fattiga skolbarn!
Brighter AB / UAE / it"s alive!
2020-03-30 17:38 IP: qbkPY9Wkl
Last year, the MoH launched a new app called Actiste, a device for remote management of diabetes. It is the world’s first service for remote treatment and management of diabetes. It is used to measure blood glucose, administer insulin and take notes and reminders at the same time. It automatically logs all treatment data so it can be shared via a mobile device with primary caregivers and family.

Förra året lanserade MoH en ny app som heter Actiste, en enhet för fjärrhantering av diabetes. Det är världens första tjänst för fjärrbehandling och hantering av diabetes. Det används för att mäta blodsocker, administrera insulin och ta anteckningar och påminnelser samtidigt. Den loggar automatiskt all behandlingsinformation så att den kan delas via en mobil enhet med primära vårdgivare och familj.
2020-03-17 10:09 IP: h8EZPmEXj
Touché
Brighter AB / Gilla läget / Senaste på Twitter: Trullis
2020-03-17 10:02 IP: h8EZPmEXj
Bara så alla ni vet så arbetar vi (@BrighterInnov ) för fullt över hela världen, men vi tar givetvis vårt ansvar och ser till att vi bidrar till social distancing. (Både med produkter och hur vi jobbar.)
OmniCar Holding / @Alex Crizz, Raketenn, AiGato / @Alex Crizz, Raketenn, AiGato
2020-03-17 09:54 IP: h8EZPmEXj
Tack för era inlägg och att ni trycker på ledningen!
Helt otroligt hur Omnicar hanterar detta och har hanterat ”sin tid” sedan introduktionen -17.
Anoto Group / Varför / Varför
2020-02-26 20:21 IP: qbkPY9Wkl
Allt Foxen skriver är väll superrelevant, Löwis
Brighter AB / Har denna varit uppe? / Har denna varit uppe?
2020-02-21 08:50 IP: qbkPY9Wkl
Brighter AB / Tusan också... / Tusan också...
2020-02-12 14:55 IP: qbkPY9Wkl
Jag som bara ville sprida lite positiva funderingar och värme denna vinterdag...

Allt är alltså skit, produkten funkar inte, ingen vill ha den och livet bara suger....

Räddas det som räddas kan, vi trycker på sälj!
Brighter AB / Funderingar så här i dystra februari? / Funderingar så här i dystra februari?
2020-02-12 13:16 IP: qbkPY9Wkl
Funderar en del när jag läser inläggen här på placera och trots någon tappet kämpande positiv skribent tycker jag mig att det mesta som skrivs är åt det dystrare hållet.

Mycket om för lite info tycker en del eller för den delen för mycket info tycker andra och Trullis hejdlösa twittrande är ena stunden underhållande och i nästa rent kurshämmande enligt vissa skribenter här på Placera.

Vi har precis tagit oss igenom en monströs emission som när jag tittar på mitt konto, ett konto som inte alls återspeglar det jag hoppats på med alla framgångar, samarbeten, patent och uppköp som gjorts så är det ändå bra utveckling när jag räknar på insatt kapital, antal aktier och kurs.
Många gånger bubblar även min frustration över och jag loggar åter in och sitter och stryker lätt fingret över säljknappen likt en lika sugen Trump på avfyrningsknapparna för de ballistiska missilerna… sedan hejdar jag mig och tänker… allt som det har arbetats med under de senaste tre åren jag följt företaget, det har inte misslyckats med något, bara blivit försenade!
Att sedan ledningen utstrålat en självsäkerhet gör mig även det positiv!

Tror mig hört eller läst att Brighter inte skulle kommunicera tester, piloter eller projekt och om företaget tillämpar den tysta period innan rapport vilket jag antar då det varit extremt tyst den senaste tiden, ja vad har vi då att vänta när rapporten släpps?

Det är det som håller mina nerver i någorlunda schack!
Anoto Group / OFF / @Löwis
2020-01-17 19:47 IP: qbkPY9Wkl
och det har du?
Brighter AB / Saker på gång!? / Saker på gång!?
2020-01-14 20:33 IP: qbkPY9Wkl
Brighters hemsida nere!
Redigerades 2020-01-14
Brighter AB / härlig trading / Jobbar och jobbar på avtal... vet inte det?!
2020-01-03 13:21 IP: h8EZPmEXj
Det är väll 6:e eller 7:e gången Thruls springer förbi mitt kontorsfönster med en flyttkartong i famnen! Det kommer ta tid, ganska långt att springa!

Skämt o sido, tror de jobbar arsxxt av sig, vi kommer bli rikligt belönade, vi med lite is i magen.

Trevlig helg igen på er, Briterlovers! 
Brighter AB / Idag tecknar jag fullt! / Idag tecknar jag fullt!
2019-12-23 09:15 IP: qbkPY9Wkl
Idag tecknar jag fullt och med det önskar jag alla Brighterlovers en fantastisk God Jul och ett underbart ”Brighter” Nytt År!
Brighter AB / Actisten / Actisten
2019-11-11 10:08 IP: qbkPY9Wkl
Den ligger på bordet! :)

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -