JAVAS

Profilbeskrivning

Finns ingen profilbeskrivning
Senaste inlägg
Rubrik Forum Publicerat
Sitter som på nålar nu.. TargetEveryOne 20-06-17 00:55
Löjligt billigt! TargetEveryOne 20-06-15 10:48
Grattis ExpreS2ion Biotech 20-06-15 08:56
Explosion imorgon? ExpreS2ion Biotech 20-06-14 23:45
Imorgon blir det att åka av ExpreS2ion Biotech 20-06-14 17:53
Det är därför jag säger ExpreS2ion Biotech 20-06-14 11:58
Milltex ExpreS2ion Biotech 20-06-14 10:25
Helvete vad det kommer smälla !! ExpreS2ion Biotech 20-06-13 17:19
Trött på Javas???? ExpreS2ion Biotech 20-06-13 00:23
4 siffrigt :) ExpreS2ion Biotech 20-06-12 20:38
Avtalet kan dimpa ner närsomhelst!?🥳 ExpreS2ion Biotech 20-06-12 19:36
Hmm? ExpreS2ion Biotech 20-06-12 14:50
Vilken stjärna 🌟 ExpreS2ion Biotech 20-06-12 13:28
Expression2 byter namn. ExpreS2ion Biotech 20-06-12 11:33
Hahahah 25...😂😂😂😂😂 ExpreS2ion Biotech 20-06-12 11:11
« 2/92 »
TargetEveryOne / Sitter som på nålar nu.. / Sitter som på nålar nu..
2020-06-17 00:55 IP: 4Cwu7RZhL
Hosni come on, ge oss världen bästa deal... 💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥
TargetEveryOne / Löjligt billigt! / Löjligt billigt!
2020-06-15 10:48 IP: bkB3rZ/nt

Nu är det dags för mig att skriva lite här inne: varför? Jo jag ska berätta för er vad ni har eventuellt missat ?

Just nu verkar Spectrumone befinna sig i förhandligar med FLERA olika partners, enligt senaste PM den 5/6. Där menar man på att man sitter i partner dialog med en ”EU-gigant” så om det är Bisnode som många spekulerar i, ja låt oss hoppas det!

Hosni uppdaterade även oss den 10/6 med ett nytt PM. Där skriver han följande:

”We are now investigating on which of these platforms will remain in the portfolio and consolidated into Prism and which will be packaged, bundled and divested. In fact, the first initial negotiations on divesting one of the platforms have already taken place with a potential buyer.”

Här får vi reda på att vi kommer att avyttra en del som vi inte behöver och förhandlingar med en POTENTIELL köpare är redan igång!!

Så vad har vi fått vi reda på av hosni ?

Jo dels att det är flera partnerförhandlingsr på gång och dels att vi ska avyttra en del som vi inte behöver och få in pengar 💰.

Jag tror såhär; avtalet med den så kallade ”EU giganten” kommer sätts SpectrumOne på kartan. Hosni meddelar även att vi ska bli EU:s 🇪🇺 största Martech bolag. Här kommer han förhoppningsvis med en deal med EU-giganten visa oss detta!

När det kommer till kurs och bolagsvärde hur ska vi resonera? Vi hade efter avtal i januari en kurs om 2.77. Där och då gick en av de större ägarna Örjan och sade att detta var ”för billigt”. Har även hört han säga att han kanske skulle överväga att sälja vid 30kr. Han verkar förstå potentialen i bolaget. Så ponera om vi får ett avtal med exempelvis ”EU-giganten” och kanske 2-3 st till (eftersom hosni meddelat om att det är flera partneravtal på g) vad skulle kursen samt bolagsvärdet vara då?

Jag tror vi ska räkna med minst 500 MSEK- 1000 MSEK i BV och det är minst!

Omvandlat till kurs : 2.77 - 5.52 (lågt räknat)

Att vi står här nere på 0.9 och pendlar är ju löjligt med tanke på den information vi har fått via PM ifrån bolaget. Är det någon som överhuvdtaget läser Infon?

PS hosni har själv köpt cirka 1.3 milj aktier den 17/4 2020, ökat sitt innehav med ett snittpris på 1kr.

Jag sitter still i båten och avvaktar och ser när nästa Pm kommer. Som hosni sade ”very soon”.

Ärligt nu.. kommer det ett PM vilken dag som helst med ett avtal med en EU gigant så ser vi nog kurser om 3-5kr minst skulle jag vilja säga.

Lycka till alla!
2020-06-15 08:56 IP: bkB3rZ/nt
Om det är något nån vill investera i så är det covid 19 vaccin... idag ökar antalen i kina och usa , våg nr 2 kommer...

Expression är ett bra case!
ExpreS2ion Biotech / Explosion imorgon? / Explosion imorgon?
2020-06-14 23:45 IP: K744ADgXv
Jag hopps på 15-30% imorgon 🚀🙏

Nu kör vi 🇪🇺🇪🇺🇪🇺🇪🇺🇪🇺🇪🇺
ExpreS2ion Biotech / Imorgon blir det att åka av / Imorgon blir det att åka av
2020-06-14 17:53 IP: K744ADgXv
Jag tror att många under helgen förstått Och läst sig på caset ännu mer, imorgon lär det bli väldigt trångt skulle jag vilja tro!

Potentialen i detta case är fortfarande enorm, vilket många nu förstått.

Lycka till , imorgon köper jag mer 🚀💥
ExpreS2ion Biotech / Det är därför jag säger / Det är därför jag säger
2020-06-14 11:58 IP: K744ADgXv
Vi bör stå i minst 60-70kr..

Förstår inte detta, vi är fortfarande under radarn! Med denna låga free-float så bör vi flyga nästa v. Poletten kanske har ramlat ner nu under helgen för många här inne?

Lycka till nästa V
2020-06-14 10:25 IP: K744ADgXv
Tror oxå på rally ... ni vet att EU: har gjort en film om oss? Det säger det mesta. Även om vi inte har avtal med EU så har vi ögonen på oss.. avtal kanske kommer nästa vecka?

Ärligt nu, vem vill sitta utanför?
ExpreS2ion Biotech / Helvete vad det kommer smälla !! / Helvete vad det kommer smälla !!
2020-06-13 17:19 IP: K744ADgXv
Astra har skrivit avtal med EU nu, de är klara.. EU ska presentera flera bolag nästa v. Tänk om Express2 skriver avtal med EU.. alltså då måste vi snacka 80-kr i kurs minst!!
ExpreS2ion Biotech / Trött på Javas???? / Trött på Javas????
2020-06-13 00:23 IP: bkB3rZ/nt
Va trötta på er själva. Jag är en av de personerna som lägger fram FAKTA här.. jag har alltid backat upp mina uttalanden.

Här har ni länken där Ali säger att han kan testa sig själva o sina barn!!

Herregud, bli inte arga på mig för jag ger er information. Bli frustrerade på er själva lata personer som bara sitter o kritiserar andra här inne.

https://www.berlingske.dk/videnskab/danske-vaccineforskere-i-gennembrud-det-er-overraskende-potent

Jag är trött på er alla som snackar skit om mig.
Här kommer fakta, läs och begrunda.

Be om ursäkt.
2020-06-12 20:38 IP: bkB3rZ/nt
Wow 🤩 jo själv vill man ha 3 siffrigt 🥳🥳🍾.
Kul att du är positiv till aktien.

Efter att Ali salanti sagt att han e helt 100% på att det kommer funka på människan och han sa till o med att han kunde ta det nu på sig själv och sina 👶 barn så e jag helt 100. Sitter still i båten.. om MAX 16 dagar kommer avtalet med bavarian.... 💥💥💥💥💥💥💥

Dubblad kurs då? Why not!
ExpreS2ion Biotech / Avtalet kan dimpa ner närsomhelst!?🥳 / Avtalet kan dimpa ner närsomhelst!?🥳
2020-06-12 19:36 IP: qLFVTtq2k
Vem vill sitta utanför ?

Skrivet den 6:e maj 2020..

AdaptVac has now entered into an exclusive head of terms agreement with Bavarian Nordic, a global leader in the development, manufacture and commercialization of life-saving vaccines, to license the COVID-19 vaccine. The parties seek to enter into the final license agreement within the next two months. Upon execution of a final license agreement, Bavarian Nordic will pay AdaptVac an initial upfront payment in addition to future development and sales milestones and royalties. ExpreS2ion will retain a portion of the future milestone payments and royalties of AdaptVac’s revenue stream.

Alltså senast 6e juli ska avtalet va presenterat och påskrivet.
Tror detta avtal kommer trycka upp kursen mot 50-70kr. Vi kan få se avtalet nästa vecka eller närsomhelst, men senast om 16 börsdagar 🙌😍🚀💥🍾💥🚀🍾

Nu dags o skåla in helgen 😍
2020-06-12 14:50 IP: bkB3rZ/nt
Att vi är under radarn, kan det delvis kanske bero på att studien presenteras som ”köpenhamns universitetetslabb” eller professor Ali Santani är jobbar där.
Därav ingen som vet vad adaptvac och inte heller vilka expression2 är !?

Så till alla andra passa på o köp, snart blir det dyrare :)
ExpreS2ion Biotech / Vilken stjärna 🌟 / Vilken stjärna 🌟
2020-06-12 13:28 IP: bkB3rZ/nt
Han har redan sagt att det kommer funka på människor, detta är helt jävla galet fantastiskt.

3 siffrigt jag säljer inte....🥳🥳🥳🥳

EU stämpel 😊🇪🇺💥

Expression2 är fortfarande under radarn.
ExpreS2ion Biotech / Expression2 byter namn. / Expression2 byter namn.
2020-06-12 11:33 IP: TDuFxA5LW
Javas döper om den till EXPLOSION 💥 2 🙌🙌😂😂😂😂🍾💥🚀😍🚀🚀💥🚀💥
ExpreS2ion Biotech / Hahahah 25...😂😂😂😂😂 / Hahahah 25...😂😂😂😂😂
2020-06-12 11:11 IP: TDuFxA5LW
Baserat på vad... herregud kursen stod i 23-25kr utsn denna fantastiska nyhet, att vi ens står i 32kr är ju löjligt. Jag trodde 40 + men det får visa sig nästa v. Då kanske stora banker e inne o köper, de brukar va sega ibland..

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -