Mitt första inlägg i frågan var ett bekräftande på vad goingforgold hade skrivit angående bristen på insiderköp. Sedan börjar du hacka som en gammal utombordsmotor på fulolja.
Du har livligt fantasi, är du barnboksförfattare eller kanske politiker eftersom du handskas så ovarsamt med sanningen och läser in massa saker mellan raderna.
Men jag kan hålla med dig om att det är helt ointressant att jag inte har något som helst förtroende för ledningen, detta efter över tio års ökenvandring med en aldrig sinande ström av drömmar och förespeglingar att NU händer det, kontrakt som visar sig inte finnas osv.
Men det intressanta är att inte bara jag har lågt förtroende för ledningen utan även den s.k. marknaden, därav det låga priset på aktien. Insiderköp skulle kunna vara ett sätt att återfå lite av det stukade förtroendet, ett par större ordrar skulle givetvis vara ännu bättre.
Kort sagt jag gillar idén men inte ledningen, därför har jag aktien. Men Jänkarn verkar lovande, där verkar det hända grejer, det kanske tar sig till slut.
Jag unnar dom flesta aktieägare i EF en rejäl uppgång i aktien att företaget börjar visa vinst. Framför allt alla som har varit med sedan starten.
Givetvis vill jag tjäna pengar på mina aktier medan du verkar vilja framhålla att du är filantropiskt lagd, grattis, det är stort.
Mina brallor sitter där dom skall med hängslen och livrem.
Sista som jag säger i ärendet, du kan fortsätta bjäbba om det roar dig.