Nudå

Profilbeskrivning

Finns ingen profilbeskrivning
Senaste inlägg
Rubrik Forum Publicerat
Edvard Grieg Lundin Petroleum 20-07-06 14:45
Hmm Nickel Mountain R. 20-07-06 11:56
JvonAnka Cassandra Oil AB 20-07-06 10:49
Hmmmm Nickel Mountain R. 20-07-06 09:34
Inbjudan till presentation Net Insight 20-07-04 10:27
JvonAnka, tar det igen! Cassandra Oil AB 20-07-04 09:51
ShaMaran tillkännager räntebetalning ShaMaran Petroleum Corp. 20-07-02 22:25
Utdelning 2 Lundin Petroleum 20-06-29 20:33
Hoppsan ShaMaran Petroleum Corp. 20-06-29 11:23
Wolf37 ShaMaran Petroleum Corp. 20-06-29 10:37
Wolf37 ShaMaran Petroleum Corp. 20-06-28 13:22
Bumble ShaMaran Petroleum Corp. 20-06-27 23:03
Woif37 ShaMaran Petroleum Corp. 20-06-26 22:43
TOW70 ShaMaran Petroleum Corp. 20-06-26 10:05
TOW70 ShaMaran Petroleum Corp. 20-06-26 00:13
1/217 »
Lundin Petroleum / Edvard Grieg / Edvard Grieg
igår 14:45 IP: GcWylHnJ4
Norske Parat Halvorsen skal levere elkjeler som vil dekke varmebehovet på Edvard Grieg når feltet blir forsynt med kraft fra land. Dermed er den siste puslebiten for en fullelektrifisert plattform på plass.

https://lundin-energy-norway.com/2020/06/26/et-steg-naermere-fullelektrifisert-edvard-grieg/
igår 11:56 IP: GcWylHnJ4
Om du inga akter äger så varför oroar du dig över andra, tror nog de flesta klarar sig bra utan din oro !
igår 10:49 IP: GcWylHnJ4
Ja du ljuger nog mest av alla och någon koll har du över huvud taget inte !!

Den enda gång du troligen har skrivit sanning var när du skrev detta

2020-07-03 09:41
" gott om lögnare, jag ljuger nästan alltid, så även nu.... "
igår 09:34 IP: GcWylHnJ4
" Vore trevligt om de levererar pengar till aktieägarna också. "

Äger du aktier, lite svårt att tro ?
Net Insight / Inbjudan till presentation / Inbjudan till presentation
2020-07-04 10:27 IP: GcWylHnJ4
Net Insight AB publicerar delårsrapporten januari - juni 2020 den 21 juli 2020 kl. 8:45. I samband med rapporten hålls en telefonkonferens med webbpresentation för media och aktiemarknad.

Crister Fritzson, vd och Pelle Bourn, finanschef, presenterar och kommenterar delårsrapporten. Efter presentationen finns det möjlighet att ställa frågor både via telefon och via webbpresentationen.

Tid för publicering av Delårsrapporten
Tisdagen den 21 juli klockan 8:45.

Tid för telefonkonferens och webbpresentation
Tisdagen den 21 juli klockan 9:30.

Telefonkonferens
Telefonkonferensen är i huvudsak till för analytiker, institutionella investerare och media. Ring in på: 08 505 583 74.

Webbpresentation
Länk: https://tv.streamfabriken.com/net-insight-q2-2020

Presentation och delårsrapport kommer att finnas tillgängliga på netinsight.net.

Välkommen!
Cassandra Oil AB / Det finns tydligen / JvonAnka, tar det igen!
2020-07-04 09:51 IP: GcWylHnJ4
" Kanske vakthunden Nudå (som går i Viennas ledband) har haft ytterligare ett saneringsuppdrag att utföra? "

" gott om lögnare, jag ljuger nästan alltid, så även nu.... "

Ja du ljuger nog mest av alla och någon koll har du över huvud taget inte !!
ShaMaran Petroleum Corp. / ShaMaran tillkännager räntebetalning / ShaMaran tillkännager räntebetalning
2020-07-02 22:25 IP: GcWylHnJ4
ShaMaran tillkännager räntebetalning
2 juli 2020
Visa PDF-version
VANCOUVER, BC , 2 juli 2020 / CNW / - ShaMaran Petroleum Corp. ("ShaMaran" eller "Företaget") (SNM - TSXV, Nasdaq First North Growth Market) tillhandahåller följande tillkännagivanden i samband med företagets nyhetsmeddelande daterad 1 juli 2020 och beträffande obligationsinnehavare i bolagets 12% äldre osäkrade obligationer förfallna 2023 (ISIN: NO 001082645.6). Visa PDF-version

ShaMaran är nöjd med att tillkännage att räntebetalningen i juli 2020 har gjorts till alla obligationsinnehavare från företagets skuldtjänstkonto efter en fullständig neddragning av likviditetsgarantin som utfärdats av Nemesia S.á.rl till förmån för Nordic Trust som obligationsförvaltare på uppdrag av obligationsinnehavarna. Efter sådan neddragning har likviditetsgarantin tecknats.

Dr. Adel Chaouch , verkställande direktör och koncernchef för ShaMaran kommenterade: "Med dagens betalning till räntebetalningen till räntebetalningen i juli 2020 har de senaste veckors insatser för att lösa likviditetsunderskottet framgångsrikt slutförts."
Lundin Petroleum / Utdelning 2 / Utdelning 2
2020-06-29 20:33 IP: GcWylHnJ4
Lundin Energy AB (Lundin Energy) meddelar att den andra kvartalsvisa utbetalningen av utdelningen om 0,25 USD per aktie kommer att uppgå till 2,33 SEK per aktie, med ett totalt utdelningsbelopp om 662 MSEK, motsvarande cirka 71 MUSD.

I enlighet med utdelningsbeslutet ska varje kvartalsvisa utbetalning om 0,25 USD per aktie, omvandlas till ett belopp i SEK baserat på Riksbankens valutakurs för USD till SEK som publiceras fyra arbetsdagar före varje avstämningsdag (avrundat till närmaste hela 0,01 SEK per aktie) och valutakursen som använts för omvandlingen är 9,3104.
2020-06-29 11:23 IP: GcWylHnJ4
Har nu läst igenom en hel del, förstår attityd och problem !

Säger som på filmen Masjävlar, "undra vad det skall hända för skit i dag då " !
Redigerades 2020-06-29
2020-06-29 10:37 IP: GcWylHnJ4
" att påtala fel är ej mobbing. "

Ja det håller jag med om men du verkar inte ha koll för fem öre på vad det hela handlar om så det är lika bra att du lägger ner ditt agerande i detta !
2020-06-28 13:22 IP: hjiKYSpO1
" Forumsignatur Nudå, med sitt inägg där man kallar människor idiot tillför ej något vettigt, vet ej om han förstår det själv. "

Jo det gör jag, jag skrev dock inte något om vem jag riktade mig till men förmodar de flesta förstod det hela !

Den jag hade i åtanke har under en längre tid utan kunskap skrivit en massa egentolkade förfalskade uppgifter om företag som många icke kunniga personer garanterat vilseleds av och detta är för mig något så illa att jag kände att ordet du syftar till kändes bra att skriva.

Dessutom använder sig personen i fråga av en mycket arrogant ton till skribenter som personen tillskriver men det tycker kanske du är okej !

Detta är förmodligen inget du känner till men fortsätt du vara en som sätter gränser.
2020-06-27 23:03 IP: RoM9nonQS
" Tror tongången beror dels på hur aktien dalat men även väntan på att få någon utveckling på kursen. "

I mitt falla stämmer det dock inte utan det är så att när en skribent tror sig veta mer än alla andra och skriver en massa oriktiga uppgifter om företag som personen ej har någon som helst kunskap om samt har en mycket arrogant ton mot skribenter i sina inlägg så måste någon säga ifrån, i detta fall så räcker det inte med vanlig svenska så där av blir tongången av en otrevligare typ, vet inte vad du vet men det är garanterat fler än jag på placera som har samma uppfattning.
2020-06-26 22:43 IP: n2vLJRspm
wolf37

Angående S.Björk så skriver du följande

"Sluta med de personliga påhoppen, han kan och vet vad han skriver om."

Där vill då jag säga både ja och nej, kanske Björk kan TA och en del annat det säger jag inget om men då personen i fråga helt plötsligt efter vissa tillrättavisningar börja
förfölja en på andra forum och anse sig kunna verksamheter på kort varsel som tex. att bedöma tillverkningskostnader av maskiner för tiotals miljoner utifrån några foton
så anser då jag och faktiskt fler än jag, detta har inte skrivits på forum utan det är personliga samtal med andra, att personen i frågan enbart är ute efter att skapa irritationer
och försöka visa sig mer kunnig än andra och kasta skit över andra skribenter.

Att det finns fler än jag här på forumet som anser att Björk beter sig illa är inte alls förvånande men du får naturligt vis tycka vad du vill men kom inte och säg att vi skall acceptera Björken bara för att du tycker att Björk " kan och vet vad han skriver om.".

Nu kommer jag naturligtvis få ett rent h-te efter detta men låt då så va, sorry till er alla !
2020-06-26 10:05 IP: GcWylHnJ4
Det blev lite dyrare, kom in på 0,25 och ut på 0,28 är nu inne på 0,25 igen, får se om jag ligger kvar ett tag, det kan mycket väl backa till 0,20 igen men har inte tid att bevaka för det är semester och har annat för mig !

Ha en bra dag TOW70 !
Redigerades 2020-06-26
2020-06-26 00:13 IP: GcWylHnJ4
" Blir det billigare imorrn Nudå? "

Kanske men nu är jag tveksam, infon var tänkt att komma efter stängning i Kanada i morgon, nu kom det redan i kväll av någon anledning !

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -