Titanium

Profilbeskrivning

Finns ingen profilbeskrivning
Senaste inlägg
Rubrik Forum Publicerat
buggis Impact Coatings 19-08-21 11:04
kvartalsrapporten syfta jag på Impact Coatings 19-08-21 08:15
Det tog 3 dagar mer behövdes inte Impact Coatings 19-08-20 18:29
Jag är mest förvånad på en sak.. Taurus 19-08-20 16:25
En läcka ? Glycorex 19-08-14 09:45
buggis Impact Coatings 19-08-13 11:44
Sjöberg Glycorex 19-08-13 11:21
Gåvor och tilldelning NGEx Resources 19-08-13 11:14
buggis Impact Coatings 19-08-13 11:01
Mihajlovic Impact Coatings 19-08-13 10:24
Kommer det en maskinorder !!! Impact Coatings 19-08-13 09:00
Om konverterade aktier NGEx Resources 19-08-08 11:22
På Avanzas sida och Ngex egna sida NGEx Resources 19-08-07 13:11
Ngex Minerals LTD - Frivillig konvertering från SEK till CAD NGEx Resources 19-08-07 08:06
Håller med dej Nexam Chemical Holding AB 19-08-06 09:12
1/251 »
igår 11:04 IP: URu1TDvka
Ja Buggis du har ju redan tittat i 15 år så du har nog inga problem att titta på aktien i 10 år till för du måste ligga med brakförlust så du buggis du har inget val längre, men vi andra som inte är gifta med företaget har ett annat sätt att förhålla oss till Impen och det är order avtal och samarbeten som borde ge tillbaka lite efter snart 20 år på minus sidan..
Så buggis tål du inte sanningen så skit i o skriv överhuvud taget..
Vi är närmare en NE än en ny order så ser läget ut i dag.
Impact Coatings / Det tog 3 dagar mer behövdes inte / kvartalsrapporten syfta jag på
igår 08:15 IP: URu1TDvka
Nya ledningen pratade sej igenom rapporten och inget om något annat än gamla impens rester som nu slutförs....Snart 20 år på marknaden och vi är tillbaka på noll order, inga order betyder dålig ekonomi och det i sin tur betyder NE snart på ingång. Hade inte gamla ledningen haft dessa sista ordrar som Accendo nu slutför då hade vi troligen varit på minus sidan rejält, men nu var det lite plus på kontot tack vare Henriks sista tid . Accendo hur många nya order har dom landat ( NYA ORDER ) ??
Impact Coatings / Det tog 3 dagar mer behövdes inte / Det tog 3 dagar mer behövdes inte
2019-08-20 18:29 IP: 15gWkqqtX
Sen klappa bygget ihop. Inte en enda order taget utan släpande ordrar från Henriks tid...
Bla bla bla förhoppningar om det och Bränsleceller på G och och mer bla bla bla....
Hämta tillbaka Henrik hur fan kunde vi tycka att han var dålig. Henrik jag ber om ursäkt när du var i stugan då fan rök det ur skorstenen nu eldas det papper en gång i tiden aktier nu tändved..
Redigerades 2019-08-20
Taurus / Jag är mest förvånad på en sak.. / Jag är mest förvånad på en sak..
2019-08-20 16:25 IP: 15gWkqqtX
Hur länge kan man leva på ingenting ?? är det staten som finansierar detta praktfiasko som allt annat skit som går under.
Redigerades 2019-08-20
Glycorex / En läcka ? / En läcka ?
2019-08-14 09:45 IP: URu1TDvka
Det är nog om den färdiga produkten som inte är färdig utan det kan vara det vanliga med Glycorex pappersexercisen har fastnat på vägen...Ja precis som den gjort alla andra gånger.
2019-08-13 11:44 IP: URu1TDvka
Spekulationer och NE ja det är det enda som gjort att Impen överlevt...
Detta bolaget gör samma resa år efter år men nu är det dags att börja leverera om dom skall vara kvar, Nästa NE den bör vi snart se frågan är hur dom skall formulera sej för att få igenom den..
Glycorex / Q2, 29/8-2019 / Sjöberg
2019-08-13 11:21 IP: URu1TDvka
Då finns det inget sista leveransdatum på den produkten.hade det funnits det då hade den existerat. så nya produkten är långt från att den ligger i paket till användaren..
NGEx Resources / Gåvor och tilldelning / Gåvor och tilldelning
2019-08-13 11:14 IP: URu1TDvka
Josemaria Resources Inc. det är mycket tilldelning och gåvor nu insider..
Är det därför aktien sjunker aktien blir mindre o mindre värd..
Bara att erkänna man kan för lite om trixarnas värld..
2019-08-13 11:01 IP: URu1TDvka
Dom kanske redan är anmälda till FI och det kan inte du veta så det kan du med jämföra med en trisslott.
En rapport som hamnar på pluskontot skulle inte vara helt fel efter 15-16 år på minussidan..
2019-08-13 10:24 IP: URu1TDvka
Det är ungefär så jag menar, det finns inga ordrar punkt slut..
Men dom leker gud när dom tror dom kan göra som dom vill, det finns regler och dom är till för att följas...
2019-08-13 09:00 IP: URu1TDvka
Ja kommer det en maskinorder som inkommit långt före rapporten som kommer nu då är det bedrägeri, det finns regler att följa om man är ett noterat börsbolag. Det verkar vara värre nu än när Henrik hade bolaget..
Får vi reda på att dom mörkat en order då kommer FI att bli nerringda så jag kan nog säga att det finns inga ordrar om det inte kommer en i dag eller närmaste veckorna..
NGEx Resources / Om konverterade aktier / Om konverterade aktier
2019-08-08 11:22 IP: URu1TDvka
Jag gick med med alla mina aktier nu, det borde ju vara en fördel med detta erbjudande så jag gick med.
Jag förstår vad som står skrivet, men det som inte framkommer är om man vill avyttra alla och hoppa av helt och hållet då måste man med för att sen sälja.
Som det ser ut nu så har jag tappat i värde så vi får hoppas man blir kompad i aktien när den ligger i can.
NGEx Resources / @Titanium / På Avanzas sida och Ngex egna sida
2019-08-07 13:11 IP: URu1TDvka
Ngex Minerals LTD - Frivillig konvertering från SEK till CAD

Sista svarsdag: 2019-08-15 23:59
Erbjudandet i korthet:
Avanza erbjuder härmed kunder med innehav i Ngex Minerals LTD i Sverige att utan kostnad konvertera sina aktier till Kanada.

Erbjudandet baseras enbart på att aktien inte är noterad i Sverige och kommer inte bli noterad i Sverige. Aktien kommer inom kort att noteras i Kanada.

Avanza har inte tagit ställning till Ngex Minerals LTD som bolag och har inte heller lämnat någon rekommendation avseende aktien. Erbjudandet avser endast att ge Avanzas kunder möjlighet att själva kunna handla i aktien när så önskas.

De Kanadensiska aktierna beräknas vara bokade på kontot 2 - 3 bankdagar efter sista svarsdagen.

Ngex kommer noteras inom kort i Kanada

Villkor i korthet:
Sista svarsdag:
2019-08-15 23:59
Preliminär likviddag:
2019-08-22
Alternativ i erbjudandet:
1För varje (1) aktie i Ngex Minerals LTD i Sverige erbjuds konvertering till en (1) aktie i samma bolag till Kanada
Fullständiga villkor:
Bolagets hemsida
NGEx Resources / Ngex Minerals LTD - Frivillig konvertering från SEK till CAD / Ngex Minerals LTD - Frivillig konvertering från SEK till CAD
2019-08-07 08:06 IP: URu1TDvka
Vad händer om man inte svarar på detta erbjudandet ?Förlorar man sina aktier då ? om man går med, är det gratis eller betalar man för dom aktier man vill ha överflyttade till cad pengar ?
Detta har jag ingen koll på .
Vad gör ni andra ?
Nexam Chemical Holding AB / Rea... / Håller med dej
2019-08-06 09:12 IP: URu1TDvka
Nu sitter man med en pungspark som gör redigt ont, Jag är lite sur på mej själv jag brukar resonera det räcker om hälften stämmer så ligger man bra med i matchen.
Funderar på att ta smällen men väntar till nästa rapport först.

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -