På Placera och Avanza använder vi cookies för att säkerställa funktionalitet, personalisera innehåll och annonser och för att analysera hur sajten används. Genom att godkänna accepterar du att cookies används. Läs mer och hantera inställningar

kala

Profilbeskrivning

Finns ingen profilbeskrivning
Senaste inlägg
Rubrik Forum Publicerat
Historik Impact Coatings 21-10-15 11:43
Jag är inte vaken Taurus 21-10-15 09:45
AVA har nettosålt nästan hela sitt redovisade innehav. Taurus 21-10-15 09:38
Jag vet inte om det har hjälpt till, Impact Coatings 21-10-15 06:58
Jav Impact Coatings 21-10-15 06:57
Uffe; du kan komma tillbaka till vårt forum nu Impact Coatings 21-10-14 08:28
Antar att Lasse redan hitta denna länk. Impact Coatings 21-10-11 13:32
Samarbete IC CI Impact Coatings 21-10-08 11:42
Hydro jönsar sig just nu Impact Coatings 21-10-07 12:11
catwoman; Jag har anmält CI och IC forum för pajkastning Impact Coatings 21-10-07 09:44
B Gson; Välkommen åter! Impact Coatings 21-10-05 11:05
Xcient på Koreanska vägar i höst Impact Coatings 21-10-02 16:07
Vi har inte ens berört problemen med eldrift Impact Coatings 21-10-01 09:21
FNORKKEN; Angående hurs IC Impact Coatings 21-09-28 11:37
Får någon svar från Peter H eller någon annan om Vallas inlagda artikel? Impact Coatings 21-09-23 11:57
1/273 »
igår 11:43
För fem sex år sedan hade vi en signatur, Hydrogen, som skrev rätt otrevliga inlägg, och han spammade. Han försvann ett antal år, men kom tillbaka i höst. Han återföll snabbt till samma trams som tidigare. Jag anmälde honom hos administratören, och det kanske fungerade.

igår 09:45
Vi har köpt lika mycket som vi sålt
Taurus / AVA har nettosålt nästan hela sitt redovisade innehav. / AVA har nettosålt nästan hela sitt redovisade innehav.
igår 09:38
Vi får se om forat har kvar några eldsjälar.
Impact Coatings / Vilka signaturer har försvunnit ovh varför? / Jag vet inte om det har hjälpt till,
igår 06:58
men jag har anmält eländet till administratören
igår 06:57
men jag har anmält eländet till administratören
Impact Coatings / Från presentationen / Uffe; du kan komma tillbaka till vårt forum nu
2021-10-14 08:28
Som du själv märker har vissa signaturer försvunnit
Impact Coatings / Antar att Lasse redan hitta denna länk. / Antar att Lasse redan hitta denna länk.
2021-10-11 13:32
https://www.sgcarmart.com/news/article.php?AID=25723

Kan ändå vara läsvärd för nytillkomna.
Om produktione ska vara igång inom två år så ska det synas i maskinbeställningarna rätt snart
Impact Coatings / Rapporter / Samarbete IC CI
2021-10-08 11:42
Det är känt att IC och CI kan erbjuda mycket effetkiva plattor för BC, men jag tror inte det kommer något samgående, utan en bekräftelse på samarbete. Säkert kommer i så fall ett PM innan rapport.
Impact Coatings / @ Hydrogen... / Hydro jönsar sig just nu
2021-10-07 12:11
Jag minns hur han bar sig åt för fem till sex år sedan, och jag vet att han ska tillbaka dit.
Vi borde slippa signaturer som Hydro.

Med dig är det en annan sak. Du stör många, men du har haft rätt hittills. Det kan ingen förneka.
Impact Coatings / @ Hydrogen... / catwoman; Jag har anmält CI och IC forum för pajkastning
2021-10-07 09:44
När seriösa skribenter dras ner i träsket förlorar alla på det

Jag har angett Hydrogen till största orosstiftaren. Om alla reagerar mot tonon på våra fora så hoppas jag att administratören reagerar på något sätt.
Impact Coatings / Sälj inte! / B Gson; Välkommen åter!
2021-10-05 11:05
Du har varit saknad!

Jag förstår inte hur vårt forum kan deppa som vi gör.

Att dra igåg BC industriellt än en av de största satsningar bilindustrin gjort någonsin, och är det stort så tar det tid. Radar är inte lika stort, men det kommer nu, och där är vi med.
Att det inte kommer kursdrivande dåliga nyheter från IC är de enda goda nyheter vi har nu, och det räcker för mig.
Impact Coatings / Bränslecells tåg i Sverige / Vi har inte ens berört problemen med eldrift
2021-10-01 09:21
Bolund verkar inte begripa att utbud och efterfrågan alltid till slut måste styras med pris.
Om man har tid och pengar så kan man tillverka hur mycket el som helst. Pengar kan skaffas fram, men inte tid. Vi hinner inte ställa om oss till total eldrift

Distribution av stora mängder el till södra Sverige stoppades redan runt 1986 när bygget av en 600 kv ledning stoppades av elallergirörelsen. Hur ska de producera el för storstäderna?

Lokala anpassningar för att alla ska kunna ladda bilen där de bor kommer att bli så dyra att den kostnadsmässiga fördelen med elbil försvinner.

Kvar blir problemen med att man bara kommer 10 till 15 mil på en laddning om det är -15 grader
Redigerades 2021-10-01
Impact Coatings / Perfekt timing tekniskt / FNORKKEN; Angående hurs IC
2021-09-28 11:37
Du säger i flera inlägg; Sälj inte under 17,50.
För de som varit med i mer än 10 år och, som på gott och ont, vet vad de erbjuder och vilken tid det tagit att komma hit är den slutkursen ett hån.

Jag säger inte att din slutkurs behöver vara felaktig, utan undrar hur du resonerat för att komma dit.

Är du bara en tradare som inte vet särskilt mycket om IC tekniken eller ser du dig som proffs och vet att vi är okunniga drömmare.

MVH
Impact Coatings / Får någon svar från Peter H eller någon annan om Vallas inlagda artikel? / Får någon svar från Peter H eller någon annan om Vallas inlagda artikel?
2021-09-23 11:57
Det ger inte so mycket om vare sig Hyundai eller IC verifierar uppgifterna.

Har slagit på Yang Tae Hoon. Jag får träff på en rätt merierad person, men är inte säker på att det är samma person på de foton som medföljer info om person

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -