På Placera och Avanza använder vi cookies för att säkerställa funktionalitet, personalisera innehåll och annonser och för att analysera hur sajten används. Genom att godkänna accepterar du att cookies används. Läs mer och hantera inställningar

ReKar

Profilbeskrivning

Finns ingen profilbeskrivning
Senaste inlägg
Rubrik Forum Publicerat
Re: Dogwash Kancera AB 21-11-25 13:31
Vadarn och Dogwash Kancera AB 21-11-25 12:55
Dunno1 Kancera AB 21-11-25 11:11
Täckningar? Kancera AB 21-11-25 11:03
Henrü Kancera AB 21-11-25 10:33
Re: Dogwash Kancera AB 21-11-25 10:18
Re: Nemi Kancera AB 21-11-25 08:41
Blankaren TGS Kancera AB 21-11-24 23:18
P-O Kancera AB 21-11-24 17:38
P-O Kancera AB 21-11-24 17:22
P-O Kancera AB 21-11-24 17:13
Skit i kursen😆 Kancera AB 21-11-24 16:52
Kulglass Kancera AB 21-11-24 09:42
Alba Kancera AB 21-11-24 08:09
Alba Kancera AB 21-11-24 00:28
« 2/52 »
Kancera AB / ang. marknad.. / Re: Dogwash
2021-11-25 13:31
Yes, så ska det låta👍😁 Alla Kancera-pusselbitar (händelser i tid) har fallit på plats och är numera komplett. Finns ingen anledning att klaga längre på vår framtida idol, legendar och välgörare Dr. Thomas Olin😄🍻
Kancera AB / ang. marknad.. / Vadarn och Dogwash
2021-11-25 12:55
@Vadarn...Kvalitetsinlägg där, du borde skriva mer i forumet😁

Dogwash...sluta deppa över rabatten nu! Den spelar underordnad roll i vad som komma skall😉

BMS-Kancera dealen bygger på befintligt aktieunderlag efter omvänd split + förtida inlösen av TO5. Resterande TO5:or kommer troligen brinna inne. Avtalet exkluderar säkert vidare utspädning. Det enda som skulle kunna rädda TO5 nu är avtals-PM. US firar Thanksgiving fr.o.m idag t.o.m söndag och skulle vi fått en Thanksgiving-present så borde den kommit igår. Måndag är sista dagen att hoppas på. Om vi får vänta tills Jul vore ju ingen katastrof heller...mer precist den i särklass roligaste present jag någonsin fått🤭
Redigerades 2021-11-25
2021-11-25 11:11
Chilla ner grabben😆 Haha...ändå sitter du här och läser allt som skrivs, man undrar varför🤭
Kancera AB / Täckningar? / Täckningar?
2021-11-25 11:03
Kan det vara så att XTXE och SSWM täcker åt sina respektive uppdragsgivare just nu? Sällan man ser dem ligga högst uppe på nettoköps-listan😉 Ja, vi får se i slutet av dagen om det jämnat ut sig😊

Tecken på kalla fötter månne🤭
Redigerades 2021-11-25
2021-11-25 10:33
Om jag inte minns fel någon gång under sommaren! Kancera avslutade patientrekryteringen 16/6 och strax därefter åkte TO över till US med rykande färska PoP resultat...snacka om deal-signings-läge där alltså😱😁
Kancera AB / ang. marknad.. / Re: Dogwash
2021-11-25 10:18
Jo, om dealen redan var klappad och klar (men inte signad ännu som sannolikt gjordes när TO åkte till US) på pre-RNE-levels, så spelade det absolut ingen roll längre hur stor rabatt RNE-garanter fick🤭 Satsningen som många tror kostat oss 500 miljoner är bara en illusion och sannerligen inget vi behöver deppa för länge till😉
2021-11-25 08:41
Market-makers styr kursen enväldigt med undantag för sporadiska inslag som CAR, dvs vi har för få större köpare i aktien. Om market-makers dessutom springer blankares ärenden spelar bra nyheter ingen roll...helt rätt Nemi utan avtal är vi är rökta. I en sådan situation är bästa försvar från oss AÄ att helt enkelt lägga innehavet i byrålådan, sluta kritisera och följa KAN så intensivt😳 Att realisera en förlust i denna aktie är helt uteslutet i alla fall för mig. Om dealen inte kommer nu, så kommer den att bli verklighet senare....mark my words😁
Redigerades 2021-11-25
Kancera AB / Blankaren TGS / Blankaren TGS
2021-11-24 23:18
Tyvärr mopsar TGS upp sig och ökar på sin blankningsposition med 0,04% (22 368 aktier) i måndags och är nu uppe i totalt 0,43% (240 465 aktier). Vwap 8,18 kr. Total blankning av Kancera är 2,06% (1 151 516 aktier)😔

För dem som studerade reaktionen på CAR köpet idag kanske noterade att just XTXE och SSWM kontrade med stora sälj-poster, strax efter CARs sista köp, för att pressa tillbaka kursen😉 XTXEs presshandel kommer inte som någon överraskning direkt (GSA-CP kopplingen), men iögonfallande är att SSWMs handel ökat lavinartat efter covid-resultatet. Hmm...kanske det finns en koppling mellan SSWM och TGS? Jag trodde inte att tyska market-makers sprang amerikanska hedgefonders ärenden🤔 Vi lär således få se en stark kurspress ifrån dem framledes om TGS skall kunna täcka till någon vinst överhuvudtaget. Kan bli svettigt värre detta...uppköps-PM fram tack🤭
Redigerades 2021-11-24
2021-11-24 17:38
Nja, mitt "Skit i kursen" inlägg var inget riktat mot SHBs handel direkt utan generellt mot allas😉 Jag skrev bara i den tråden eftersom jag var för lat att starta en ny🤭

CARs köp ser jag bara som just en "buyout theft". Alla market-makers och större traders har pressat kursen ordentligt idag och tvingat fram många sälj. CAR skopar sedan upp en fet andel...å tackar ödmjukast för kaffet😆 Så skall slipstenen dras...som man ofta sa förr😄
2021-11-24 17:22
Hihi....såååå synd att jag missar rabatten nu...jag var färdig-shoppad för ett par veckor sen😄
2021-11-24 17:13
Pft...småpotatis🤭 Haha...😉
Kancera AB / SHB / Skit i kursen😆
2021-11-24 16:52
Haha...detta är en klassiker inför uppköp🤭
Kursmanipulation på alla fronter nu ifrån:
-Market-makers
-Större traders
-Forum-baissare

Känns kurspressen motiverad tycker ni...ponerat de mycket fina nyheterna som släppts senaste veckan? Nope!

Handlar inte detta om att skrämma trängda AÄ (som oroligt och stirrigt kollar kursen vareviga timme) att sälja, för att tidigare nämnda spelare vill åt deras aktier. För att sedan hämta hem storvinsten när affären är ett faktum. Yep!

Det kallas "Buyout Theft"...gå inte på blåsningen😉 Market-makers och större traders kan ligga minus i åratal i väntan på en bra affär och nu skakar de trädet hårt.

2021-11-24 09:42
Oh my...Kulglass visar sina kunskapsluckor ;-)
Citerar ett av mina tidigare inlägg;
"Urban A sammanfattar Kanceras fokusområden väl. Men neurologiska indikationer nämns alltför sällan och för tyvärr en ganska undanskymd tillvaro, givet hur stort antal människor globalt som lider svårt av dem samt de väldiga kostnader dessa sjukdomar medför för samhället.

Det enda jag hört TO nämna är nervsmärta (neuropatier). Googlas ämnet så öppnas en helt ny värld upp (för mig i alla fall) där en fractalkine-blockad har potential att främja läkning av nervskador genom att hämma apotosis (programmerad/kontrollerad celldöd). Inte förvånande då Astras gamla AZD8797 togs fram mot just Multipel Skleros (MS).

Det är klart att effekt in vivo måste fastställas innan några värden kan diskuteras, men inget tvivel om att vi sitter på ett guldägg här😉"

https://www.spandidos-publications.com/10.3892/ijmm.2020.4509
https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S036192301830385X
2021-11-24 08:09
Nu blir det ännu festligare...ja Alba jag är ingen doktor eller medicinsk forskare...jag spelar på aktier😆
Misskreditera min kompetens hur mycket du vill, det viktigaste för mig är att det blir affär snart🤭
2021-11-24 00:28
Haha..du är för festlig😄 Så att återge det som står skrivet i en källhänvisad artikel är att förvränga numera...den var ny🤭 Desperationen ligger mest hos dig eftersom du under dyngnets alla vakna timmar känner dig tvungen att sänka precis allt som skrivs i positiv mening. Det är mani och tvångsmässiga beteenden du uppvisar. Får du verkligen betalt för övertiden Alba?

Kan du läsa engelska står det om HuMax-IL8s verkningsmekanism i länken. Kanske du skulle kunna blända oss med en din egen analys så får vi se vilken enorm medicinsk kompetens du besitter😉

Vi får väl se vad som händer helt enkelt. Med lite tur kanske det blir dax att parkera Rekar snart🤭🤞

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -